Design, Implementation and Evaluation of a Teaching-Learning Sequence to Teach Models of Cell Membrane in Biology Teacher Training, with Contributions of Metascientific Ideas from Nature of Science

Main Article Content

Eduardo Enrique Lozano

Abstract

Tesis de DoctoradoAutor: Eduardo E. LozanoDirector: Dr. Agustín Adúriz-Bravo (UBA)Codirectora: Dra. Nora Bahamonde (UNRN)Programa: Doctorado en Enseñanza de las Ciencias Exactas y Naturales.Mención en Biología. Facultad de Ingeniería – Universidad Nacional delComahue.Dirección: Profesorado de Nivel Medio y Superior en Biología –Universidad Nacional de Río Negro. Estados Unidos 750 – (8332) GeneralRoca – Río NegroE-mail: elozano@unrn.edu.ar

Article Details

How to Cite
Design, Implementation and Evaluation of a Teaching-Learning Sequence to Teach Models of Cell Membrane in Biology Teacher Training, with Contributions of Metascientific Ideas from Nature of Science. (2015). Journal of Biology Education, 18(2), (pp. 76-79). https://doi.org/10.59524/2344-9225.v18.n2.22473
Section
Tesis
Author Biography

Eduardo Enrique Lozano, Universidad Nacional de Río Negro

Doctor en Enseñanza de las Ciencias Exactas y Naturales (UNCo)Profesor regular de Biología general. Investigador en el área de Didáctica de las ciencias - Universidad Nacional de Río Negro.Director de la carrera de Profesorado de Nivel Medio y Superior en Biología de la Universidad Nacional de Río Negro  

How to Cite

Design, Implementation and Evaluation of a Teaching-Learning Sequence to Teach Models of Cell Membrane in Biology Teacher Training, with Contributions of Metascientific Ideas from Nature of Science. (2015). Journal of Biology Education, 18(2), (pp. 76-79). https://doi.org/10.59524/2344-9225.v18.n2.22473