Liberty and its defenses, all stages in the soouth
Main Article Content
Abstract
About Cancellier, A. and Barchiesi, M. A. (Eds.) (2020). Teatro, prácticas y artes performativas del testimonio y de la memoria. New paradigms, forms, approaches in the post-dictatorships of the Southern Cone. Argentina, Chile, Uruguay. Padua: Cleup
Downloads
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Those authors who have publications with this journal, accept the following terms: Those authors who have publications with this journal, accept the following terms:
a. The authors will keep their copyright and guarantee to the journal the right of first publication of their work, which will be simultaneously subject to the Creative Commons Attribution - Non-Commercial - Share Alike (by-nc-sa) Attribution License; no commercial use of the original work or any derivative works is allowed, the distribution of which must be done with a license equal to the one that regulates the original work.
b. Authors may adopt other non-exclusive license agreements for the distribution of the published version of the work (e.g., deposit it in an institutional telematic archive or publish it in a monographic volume) provided that the initial publication in this journal is indicated.
c. Authors are allowed and recommended to disseminate their work through the Internet (e.g. in institutional telematic archives or on their website) before and during the submission process, which may lead to interesting exchanges and increase the number of citations of the published work. (See The effect of open access).
How to Cite
References
Abraham, L. E. (2017). Dramaturgia de las generaciones de posdictadura (hasta 2015): novedades en la memoria social. Boletín GEC, (21), 45-72.
Blejmar, J. (2020). Cuarto Intermedio: una comedia negra (e intermedial) sobre los juicios de lesa humanidad. Teatro XXI, (36), 9-19.
Bogart, A. (2008). La preparación del director. Siete ensayos sobre teatro y arte. Madrid: Editorial Alba.
Brownell, P. (2020). El proyecto biodrama y lo real como utopía en el teatro argentino contemporáneo: bases de una investigación. En Cancellier, A. y Barchiesi, M. A. (Eds.) (2020). Teatro, prácticas y artes performativas del testimonio y de la memoria. Nuevos paradigmas, formas, enfoques en las post-dictaduras del Cono Sur. Argentina, Chile, Uruguay (pp. 154-165). Padua: Cleup.
Cancellier, A. y Barchiesi, M. A. (Eds.) (2020). Teatro, prácticas y artes performativas del testimonio y de la memoria. Nuevos paradigmas, formas, enfoques en las post-dictaduras del Cono Sur. Argentina, Chile, Uruguay. Padua: Cleup.
Dubatti, J. (2011). El teatro argentino en la postdictadura (1983-2010). Stichomythia, 11(12), 71-80.
Ferro, G. (2014). ¿Por qué no llorás un poco? En Costurera carpintero. Bs. As:. La Marca Editora.
Griffero Sánchez, R. (2020). La política del arte de una dramaturgia del espacio. En Cancellier, A. y Barchiesi, M. A. (Eds.) (2020). Teatro, prácticas y artes performativas del testimonio y de la memoria. Nuevos paradigmas, formas, enfoques en las post-dictaduras del Cono Sur. Argentina, Chile, Uruguay (pp. 32-51). Padua: Cleup.
Kartún, M. (2014) El cuentito. En Escritos (1975-2001) (pp. 29-31). Buenos aires: Libros del Rojas, UBA.
Magrin, N. (2020). Instantes de verdad. Montaje, fragmentos y huellas en un sitio de memoria. En Cancellier, A. y Barchiesi, M. A. (Eds.) (2020). Teatro, prácticas y artes performativas del testimonio y de la memoria. Nuevos paradigmas, formas, enfoques en las post-dictaduras del Cono Sur. Argentina, Chile, Uruguay (pp. 330-351). Padua: Cleup.