TELEVISION ENDS? CONTRIBUTIONS FROM THE ANALYSIS OF TRANSNATIONAL FOOTBALL AUDIENCES
Main Article Content
Abstract
With this article, I pursue to problematize the discourses that postulate the end of television by the lights of analysis of transnational football audiences. In particular, in the present work I recover the research experience carried out in the scope of the Napoli Club Buenos Aires. The approach used is the ethnographic one, in its virtual and face-to-face variants. The results indicate the validity of live football as a privileged genre of television reception, especially in the public sphere.
Article Details
Astrolabio, Nueva Época está protegida bajo licencia Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional. La propiedad intelectual de los artículos pertenece a los autores y los derechos de edición y publicación a la revista. Los artículos publicados podrán ser usados libremente para propósitos científicos y académicos, siempre y cuando se realice una correcta citación de los mismos. Cualquier persona física o jurídica que desee reimprimir parte o la totalidad de algún artículo, deberá obtener permiso escrito de los editores de Astrolabio Nueva Época, quien lo otorgará con el consentimiento del autor.