, United States
-
Argentinean Journal of Behavioral Sciences 2024: Suplemento (Abril): Obituario - Alba Mustaca - In memoriam
Obituario - Alba E. Mustaca (1943-2023): una vida dedicada a la ciencia
Abstract PDF (Español (España)) -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol 4, No 2 (2012): Número Especial: "Avances y desafíos en Neuropsicología" - Reviews
Agent-Centered Decision Making in Normal and Abnormal Cognition
Abstract PDF (Español (España)) -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol 3, No 1 (2011): Special Issue: "Intentionality and Conscience: Recent Approaches" - Intencionalidad y Conciencia: Abordajes Recientes
Animal reasoning: negation and representations of absence
Abstract PDF (Español (España)) -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol 1, No 1 (2009): Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento - Original Articles
The Central Reinforcing Properties of Ethanol Are Mediated by Endogenous Opioid Systems: Effects of Mu and Kappa Opioid Antagonists
Abstract PDF (Español (España)) (Español (España)) (Español (España)) (Español (España)) (Español (España)) -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol. 7 No. 3 (2015): Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento - Sección especial: Videojuegos y cognición
Video Game Addiction: what can we learn from a media neuroscience perspective?
Abstract PDF -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol. 7 No. 1 (2015): Número Especial: "Desarrollo de funciones ejecutivas - Development of executive functions" - Reviews
Reflection and Executive Function: Foundations for Learning and Healthy Development
Abstract PDF -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol. 8 No. 1 (2016): Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento - Sección especial: Videojuegos y cognición
Predictors of video game console aggression
Abstract PDF Table 1 Table 2 Table 3 Table 4 Table 5 -
Argentinean Journal of Behavioral Sciences Vol. 10 No. 1 (2018): Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento - Original Articles
Reading comprehension and the representation of multiple information sources in college students: The influence of text discrepancies on a title production task and a "who says what" recognition task
Abstract PDF (Español (España))