Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Contact
Politics
Open access policy
Política de sección
Política de preservación digital
Políticas de Detección de Plagio
Envíos
Pautas para los autores
Proceso de evaluación por pares
Privacy Statement
Derechos de autor
About
About the Journal
Editorial Team
Historia de la revista
Enfoque y alcance
Código de ética
Patrocinadores
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 37 No. 3 (2022)
Vol. 37 No. 3 (2022)
Published:
2022-12-28
Full Issue
PDF (Spanish)
Editorials
Nota Editorial: Una oferta que no pude rechazar
Antonio Cafure
3-5
PDF (Spanish)
Nota Editorial: IV Jornadas de Estudio en Educación Matemática. Trayectorias de estudio e interacciones
Cristina B. Esteley, Mónica E. Villarreal
33
PDF (Spanish)
Trabajos de Investigación en Educación Matemática
Identifying authority structures in mathematics classroom discourse: a case of a teacher’s early experience in a new context
David Wagner, Beth Herbel-Eisenmann
6-32
PDF (Spanish)
Mathematics education and the dignity of being
Paola Valero, Gloria García Oliveros, Francisco Javier Camelo, Gabriel Mancera, Julio Romero
38-59
PDF (Spanish)
Mathematical subjectivity, democracy and the dignity of being: A decade later
Paola Valero
60-65
PDF (Spanish)
Regular Sections
Did you know...?
Leandro Cagliero, Ricardo A. Podestá
34-37
PDF (Spanish)
Problems and solutions
Juan Pablo Rossetti
66-70
PDF (Spanish)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Encontranos en:
Google Académico
Indizada en
Redes
Language
English
Español