I Seminario Internacional del OIECE. “La Educación Comparada en el contexto de las Reformas Educativas y la pandemia: desafíos, políticas públicas e innovaciones educativas
DOI:
https://doi.org/10.61203/2347-0658.v11.n2.38451Abstract
La Universidad Regional de Blumenau (FURB), en alianza con la Universidad Estatal de Campinas y la Universidad Nacional de Córdoba (Argentina), realizará el I Seminario Internacional del OIECE (Observatorio Iberoamericano de Estudios Comparados en Educación) - con el tema: “La Educación Comparada en el contexto de las Reformas Educativas y la pandemia: desafíos, políticas públicas e innovaciones educativas”. El evento tiene como objetivo fortalecer y ampliar las discusiones interinstitucionales en torno al tema de la Educación Comparada y áreas afines, así como a impulsar la producción académica y la elaboración de propuestas educativas emancipatorias. Para ello se proponen dos tipos de actividades de participación abierta: áreas temáticas para la presentación de ponencias y la presentación de banners. Además, el seminario contará con el desarrollo de conferencias, mesas redondas, presentación de libros/revistas y talleres.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who have publications with this journal accept the following terms:
a. Authors shall retain their copyright and guarantee the journal the right of first publication of their work, which shall simultaneously be subject to the Creative Commons License of Recognition which allows third parties to share the work as long as its author is indicated and its first publication is this journal.
b. Authors may adopt other non-exclusive licensing agreements for the distribution of the published version of the work (e.g., depositing it in an institutional telematic archive or publishing it in a monographic volume) provided that the initial publication in this journal is indicated.
c. Authors are allowed and encouraged to disseminate their work via the Internet (e.g. in institutional telematic archives or on their website) after publication of the article, which may lead to interesting exchanges and increased citations of the published work. (See The Effect of Open Access).